Telefonon történő ügyintézéshez, kérjük készítse elő a pénztárgép AP számát, mely megtalálható minden nyugta alján, illetve a pénztárgép hátoldalán.

 
 

ECR-TRADE

Pénztárgép Zrt.

1133 Budapest,

Dráva u. 5.

www.ecr-penztargep.hu

+36 1 350 4006

+36 1 239 0534

+36 1 239 5773

+36 1 786 9877

szerviz@ecr-penztargep.hu

ecrtrade_szerviz

Közvetlen szerviz számok

+36 20 389 1001 – adminisztráció

+36 20 975 3184 – szervizvezető

+36 20 951 8162 – telefonos műszaki segítség

 

ÍRJON NEKÜNK

 

 
 

A pénztárgép vásárlásához, üzembehelyezéséhez, a szerződés megkötéséhez szükséges:

Az alább felsoroltakat feltétlenül hozza magával, mivel azok hiányában a pénztárgép átadása meghiúsulhat!

Magánvállalkozás esetén:

– NAV üzembehelyezési kód papír alapon, kinyomtatva (részletek)
– Vállalkozói igazolvány/Önkormányzati igazolás
– Személyi igazolvány
– Bankszámlaszám (Azon magánvállalkozók esetében, akiknek 4-sel, 6-sal kezdődik az adószáma és alanyi adómentesek, nem szükséges.)
– Hivatalos meghatalmazás (amennyiben nem saját részre veszi át a pénztárgépet)
Itt letöltheti a sablont 
http://www.mobil-adat.hu

Cég esetén:

– NAV üzembe helyezési kód papír alapon, kinyomtatva (részletek)
– Cégkivonat
– Személyi igazolvány
– Aláírási címpéldány
– Bankszámlaszám
– Hivatalos meghatalmazás (amennyiben nem saját részre veszi át a pénztárgépet)
Itt letöltheti a sablont 
http://www.mobil-adat.hu

Az pénztárgép üzembe helyezés tartalmazza:

– Adóügyi Ellenőrző Egység megszemélyesítése, indítása
– adatkommunikációs szerződés megkötése
– gyűjtők, termékcsoportok megnevezése igény szerint
– ÁFA kulcsok beállítása
– betanítás
– ügyintézés


Tehát: Amennyiben pénztárgépét üzembe helyezéssel vásárolja meg, azt “kulcsra készen” adjuk át, és azonnal érvényes pénztárgépes nyugtát tud kiadni.

 

Online pénztárgép éves felülvizsgálatának megrendelése
 

Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2016. április 2-án hatályba lépett 9/2016. (III. 25.) NGM rendelet értelmében, amellyel módosul az online pénztárgépekről szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet, a továbbiakban az Éves felülvizsgálatot kizárólag a pénztárgép üzemeltetési helyén végezhetjük el, szervizünkben NEM.

Részletesen itt olvashat a feladatról, illetve azonnal megrendelheti az alábbi űrlap segítségével.

Az űrlapon keresztül elküldött megrendeléséről, az Ön által megadott e-mail címre másolatot küld rendszerünk. Kérjük, hogy a felülvizsgálat megtörténtéig őrizze meg az e-mail-t!

 

Pénztárgép jegyzőkönyvezés
Megnevezés Nettó Megjegyzés
Lezárás, Selejtezés 11 000 Ft Suspend 5 000 Ft
Pénztárgép átszemélyesítés, tulajdonosváltás 25 000 Ft
Pénztárgép éves felülvizsgálat 15 400 Ft
Cím, ÁFA kör, Adó-megyekód változása, 0 Ft *NAV
Pénztárgépnapló pótlása (elvesztés, megsemmisülés miatt) 5 500 Ft
Kiszállás
Megnevezés Nettó Megjegyzés
Kiszállás Budapest területén belül 3 000 Ft + parkolási díj
Kiszállás Budapest területén túl + közig határtól 3 000 Ft + 110 Ft/km oda-vissza irányban
Pénztárgép programozás, javítás
Megnevezés Nettó Megjegyzés
Pénztárgép üzembe helyezés 11 000 Ft
Óradíj (minden megkezdett 1/2 óra a számlázás alapja) 8 300 Ft
Pénztárgép fejléc módosítása 0 Ft *NAV
Pénztárgép óraállítás 0 Ft *NAV
Pénztárgép gyűjtő programozás (ÁFA, HALO, NÉV) 3 300 Ft
PLU programozás (egyedi árucikkek programozása) 220 Ft/db
Pénztárgép kasszafiók le/felszerelése, kábelezése 1 100 Ft
AEE adatok kiolvasása (elveszett nyugta, zárás) 4 150 Ft
Bevizsgálási díj 3 750 Ft
*NAV
A megjelölt változásokat a NAV felé az elektronikus PTGTAXUZ nyomtatványon kell benyújtani. A változások online kerülnek módosításra.

 
Országos szerződéses szerviz-viszonteladói hálózattal rendelkezünk.

Az alábbi hivatkozásról letölthető azon szervizpartnereink listája és elérhetőségei, akik a többször módosított 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet értelmében jogosultak az Euro-150TE Flexy (A014) típusú pénztárgép V0005 és V0006 FW verziójának szervizelésére, valamint az Euro-50TE Mini (A184) típusú pénztárgép V0002 FW verziójának szervizelésére. Az ettől alacsonyabb szoftver verziók szervizelésére a lenti NAV adatszolgáltatás szerinti szervizek/műszerészek jogosultak.

Szervizpartnereink település szerint (401 letöltés)
Szervizpartnereink cégnév szerint (317 letöltés)

Az alábbi hivatkozáson megtekintheti a NAV oldalán, a többször módosított 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet értelmében, a működtető szoftverük szerint Tanúsítvány nélkül és Tanúsítvány alapján szervizelhető pénztárgép típusok és szoftver verziókat. Az adatbázisban műszerész Igazolvány szám, Szerviz nyilvántartási szám és Műszerész neve alapján lehet keresni. A keresési eredmény ablakban a Szervizelhető pénztárgépek oszlopban lévő Link-re kattintva jelenik meg a fenti adatszolgáltatás: http://nav.gov.hu/nav/adatbazisok/muszeresz_igazolvany_adatok/ervenyes_musz

Partnereinket megtalálja az alábbi térképes kereső segítségével.

 
 
4746

NYITVATARTÁS

 
3648
 

    • hétfő
      08:00 – 16:30
    • kedd
      08:00 – 16:30
    • szerda
      08:00 – 16:30
    • csütörtök
      08:00 – 16:30
    • péntek
      08:00 – 15:30
    • szombat
      Zárva
  • vasárnap
    Zárva

SZERVIZ HÍREK

 
3648
 

Pénztárgép: éves kötelező felülvizsgálat

Ezúton felhívjuk figyelmüket az online pénztárgépet használó ügyfeleknek, hogy a hatályban lévő 48/2013. (XI.15.) NGM rendelet 48. §. (82156. oldal) alapján az online pénztárgép megszemélyesítést (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatot) követően, 365 napon belül kötelező minden pénztárgép esetében az éves szervizes felülvizsgálat. Ennek elvégeztetése az online pénztárgép felhasználó felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a NAV ezt […]

Alkatrész garanciaidő hosszabbítás

Tájékoztatás alkatrész garanciaidő hosszabbításról Az ECR-Trade Kft. tájékoztatja az Euro-150TE Flexy (A014) online pénztárgépet használó Ügyfeleket – mint ezen típus magyarországi forgalmazója –, hogy a  két év gyártói garancia lejáratát követően egy évvel automatikusan meghosszabbítja az alkatrészekre vonatkozó garanciaidőt az alábbiak szerint:   Az alkatrész garanciaidő hosszabbítás kizárólag azokra a pénztárgépekre vonatkozik, melyek üzembe helyezését (megszemélyesítését) követően évente elvégzésre […]

Pénztárgépek – Közeleg a kötelező felülvizsgálat határideje

 Budapest, 2015. január 19., hétfő (MTI) – A pénztárgépeket a jogszabály szerint minden évben felül kell vizsgálni, közeleg az elsőként bekötött online kasszák éves, kötelező felülvizsgálatának határideje – hívta fel a figyelmet a Laurel cégcsoport hétfőn.   A pénztárgépeket forgalmazó társaság közölte: miután már 2014 első felében is üzemeltek online kasszák, a tulajdonosoknak figyelniük kell, hogy mikor […]

Pénztárgépek – Minden évben ellenőrizni kell az online kasszákat

Budapest, 2014. szeptember 3., szerda (MTI) – Kötelező az online kasszák éves felülvizsgálata; ilyenkor a szerviz ellenőrzi, volt-e a pénztárgépen illegális beavatkozás vagy ennek kísérlete, és ha szükséges, az adóügyi ellenőrző egység (AEE) akkumulátorát is kicserélik – hívta fel a figyelmet az onlinekassza.hu portál szerdán.     A szakportálnak Szabó Ervin, a Laurel Számítástechnikai Kft. ügyvezető igazgatója […]