Az online pénztárgépekre vonatkozó műszaki előírásokat a 9/2016 (III.25.) NGM rendelet megváltoztatta. Az új követelményeknek megfelelő pénztárgépek alkalmasak az üzemeltető váltás megvalósítására, azaz „átszemélyesítés”-re.

 

 

Átszemélyesítésre lehet szükség a pénztárgép üzemeltetőjének megváltozásakor, például a pénztárgép eladásakor, vagy bérelt pénztárgép esetén a bérlés elején és végén. Ugyancsak szükség lehet az átszemélyesítésre akkor, ha megváltozik a pénztárgép üzemeltető adó törzsszáma (az adószám első nyolc számjegye), például a cég átalakulása, beolvadása (stb.) esetén. Az átszemélyesítést előírja a jogszabály a cserepénztárgép szerviz általi kiadásakor és visszavételekor is.

 

Szerviz szolgáltatási díjak

 

Online pénztárgépek átszemélyesítése tájékoztató a NAV oldaláról

“Online pénztárgép átszemélyesítés, tájékoztató” letöltése Atszemelyesites-Tajekoztato-online-penztargep.pdf – Letöltve 17 alkalommal – 293 KB