Telefonon történő ügyintézéshez, kérjük készítse elő a pénztárgép AP számát, mely megtalálható minden nyugta alján, illetve a pénztárgép hátoldalán.

 
 

ECR-TRADE

Pénztárgép Zrt.

1133 Budapest,

Dráva u. 5.

www.ecr-penztargep.hu

+36 1 350 4006

+36 1 239 0534

+36 1 239 5773

+36 1 786 9877

szerviz@ecr-penztargep.hu

ecrtrade_szerviz

Közvetlen szerviz számok

+36 20 347 5816 – adminisztráció

+36 20 975 3184 – szervizvezető

+36 20 951 8162 – telefonos műszaki segítség

 

ÍRJON NEKÜNK

 

     
     

    A pénztárgép vásárlásához, üzembehelyezéséhez, a szerződés megkötéséhez szükséges:

    Az alább felsoroltakat feltétlenül hozza magával, mivel azok hiányában a pénztárgép átadása meghiúsulhat!

    Magánvállalkozás esetén:

    – NAV üzembehelyezési kód papír alapon, kinyomtatva (részletek)
    – Vállalkozói igazolvány/Önkormányzati igazolás
    – Személyi igazolvány
    – Bankszámlaszám (Azon magánvállalkozók esetében, akiknek 4-sel, 6-sal kezdődik az adószáma és alanyi adómentesek, nem szükséges.)
    – Hivatalos meghatalmazás (amennyiben nem saját részre veszi át a pénztárgépet)
    Itt letöltheti a sablont 
    http://www.mobil-adat.hu

    Cég esetén:

    – NAV üzembe helyezési kód papír alapon, kinyomtatva (részletek)
    – Cégkivonat
    – Személyi igazolvány
    – Aláírási címpéldány
    – Bankszámlaszám
    – Hivatalos meghatalmazás (amennyiben nem saját részre veszi át a pénztárgépet)
    Itt letöltheti a sablont 
    http://www.mobil-adat.hu

    Az pénztárgép üzembe helyezés tartalmazza:

    – Adóügyi Ellenőrző Egység megszemélyesítése, indítása
    – adatkommunikációs szerződés megkötése
    – gyűjtők, termékcsoportok megnevezése igény szerint
    – ÁFA kulcsok beállítása
    – betanítás
    – ügyintézés


    Tehát: Amennyiben pénztárgépét üzembe helyezéssel vásárolja meg, azt “kulcsra készen” adjuk át, és azonnal érvényes pénztárgépes nyugtát tud kiadni.

     

    Online pénztárgép éves felülvizsgálatának megrendelése
     

    Tájékoztatjuk kedves Ügyfeleinket, hogy a 2016. április 2-án hatályba lépett 9/2016. (III. 25.) NGM rendelet értelmében, amellyel módosul az online pénztárgépekről szóló 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet, a továbbiakban az Éves felülvizsgálatot kizárólag a pénztárgép üzemeltetési helyén végezhetjük el, szervizünkben NEM.

    Részletesen itt olvashat a feladatról, illetve azonnal megrendelheti az alábbi űrlap segítségével.

      Fizetési mód:

      Az űrlapon keresztül elküldött megrendeléséről, az Ön által megadott e-mail címre másolatot küld rendszerünk. Kérjük, hogy a felülvizsgálat megtörténtéig őrizze meg az e-mail-t! Csak előre jelzett esetben tudnak a műszerész kollégák a helyszínen bankkártyás fizetést biztosítani!

       

      Pénztárgép jegyzőkönyvezés
      Megnevezés Nettó Megjegyzés
      Lezárás, Selejtezés 13 310 Ft Suspend 6 050 Ft
      Pénztárgép átszemélyesítés, tulajdonosváltás 30 250 Ft
      Pénztárgép éves felülvizsgálat 18 630 Ft
      Cím, ÁFA kör, Adó-megyekód változása, 0 Ft *NAV
      Pénztárgépnapló pótlása (elvesztés, megsemmisülés miatt) 6 655 Ft
      Kiszállás
      Megnevezés Nettó Megjegyzés
      Kiszállás Budapest területén belül 3 630 Ft + parkolási díj
      Kiszállás Budapest területén túl + közig határtól 3 630 Ft + 180 Ft/km oda-vissza irányban
      Pénztárgép programozás, javítás
      Megnevezés Nettó Megjegyzés
      Pénztárgép üzembe helyezés 13 130 Ft
      Óradíj (minden megkezdett 1/2 óra a számlázás alapja) 10 050 Ft
      Pénztárgép fejléc módosítása 0 Ft *NAV
      Pénztárgép óraállítás 0 Ft *NAV
      Pénztárgép gyűjtő programozás (ÁFA, HALO, NÉV) 3 990 Ft
      PLU programozás (egyedi árucikkek programozása) 265 Ft/db
      Pénztárgép kasszafiók le/felszerelése, kábelezése 1 320 Ft
      AEE adatok kiolvasása (elveszett nyugta, zárás) 5 025 Ft
      Bevizsgálási díj 5 025 Ft
      *NAV
      A megjelölt változásokat a NAV felé az elektronikus PTGTAXUZ nyomtatványon kell benyújtani. A változások online kerülnek módosításra.

       
      Országos szerződéses szerviz-viszonteladói hálózattal rendelkezünk.

      Az alábbi hivatkozásról letölthető azon szervizpartnereink listája és elérhetőségei, akik a többször módosított 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet értelmében jogosultak az Euro-150TE Flexy (A014) típusú pénztárgép V0005 és annál magasabb számú szoftver verziójának szervizelésére, valamint az Euro-50TE Mini (A184) típusú pénztárgép V0002 és annál magasabb számú szoftver verziójának szervizelésére. Az ettől alacsonyabb szoftver verziók szervizelésére a lenti NAV adatszolgáltatás szerinti szervizek/műszerészek jogosultak.

      Szervizpartnereink település szerint (496 letöltés)
      Szervizpartnereink cégnév szerint (331 letöltés)

      Az alábbi hivatkozáson megtekintheti a NAV oldalán, a többször módosított 48/2013. (XI. 15.) NGM rendelet értelmében, a működtető szoftverük szerint Tanúsítvány nélkül és Tanúsítvány alapján szervizelhető pénztárgép típusok és szoftver verziókat. Az adatbázisban a műszerész Igazolvány száma, Szerviz nyilvántartási száma és Műszerész neve alapján lehet keresni (majd Lekérdezés gomb). A keresési eredmény ablakban a Szervizelhető pénztárgépek oszlopban lévő „link”-re kattintva jelenik meg a Tanúsítvány alapján és Tanúsítvány nélkül szervizelhető pénztárgép szoftverek listája: http://nav.gov.hu/nav/adatbazisok/muszeresz_igazolvany_adatok/ervenyes_musz

      Partnereinket megtalálja az alábbi térképes kereső segítségével.

       
       
      9058
      ecr_trade_szerviz

      NYITVATARTÁS

       
      3648
       

        • hétfő
          08:00 – 16:30
        • kedd
          08:00 – 16:30
        • szerda
          08:00 – 16:30
        • csütörtök
          08:00 – 16:30
        • péntek
          08:00 – 15:30
        • szombat
          Zárva
      • vasárnap
        Zárva

      SZERVIZ HÍREK

       
      3648
       

      Pénztárgép: éves kötelező felülvizsgálat

      Frissítve 2022.08.03. Ezúton felhívjuk figyelmüket az online pénztárgépet használó ügyfeleknek, hogy a hatályban lévő 48/2013. (XI.15.) NGM rendelet 48. §. (82156. oldal) alapján az online pénztárgép megszemélyesítést (vagy legutóbbi éves felülvizsgálatot) követően, 365 napon belül kötelező minden pénztárgép esetében az éves szervizes felülvizsgálat. Ennek elvégeztetése az online pénztárgép felhasználó felelőssége. Mivel ez kötelező érvényű, a […]

      Alkatrész garanciaidő hosszabbítás

      Tájékoztatás alkatrész garanciaidő hosszabbításról Az ECR-Trade Kft. tájékoztatja az Euro-150TE Flexy (A014) online pénztárgépet használó Ügyfeleket – mint ezen típus magyarországi forgalmazója –, hogy a  két év gyártói garancia lejáratát követően egy évvel automatikusan meghosszabbítja az alkatrészekre vonatkozó garanciaidőt az alábbiak szerint:   Az alkatrész garanciaidő hosszabbítás kizárólag azokra a pénztárgépekre vonatkozik, melyek üzembe helyezését (megszemélyesítését) követően évente elvégzésre […]

      Pénztárgépek – Közeleg a kötelező felülvizsgálat határideje

       Budapest, 2015. január 19., hétfő (MTI) – A pénztárgépeket a jogszabály szerint minden évben felül kell vizsgálni, közeleg az elsőként bekötött online kasszák éves, kötelező felülvizsgálatának határideje – hívta fel a figyelmet a Laurel cégcsoport hétfőn.   A pénztárgépeket forgalmazó társaság közölte: miután már 2014 első felében is üzemeltek online kasszák, a tulajdonosoknak figyelniük kell, hogy mikor […]

      Pénztárgépek – Minden évben ellenőrizni kell az online kasszákat

      Budapest, 2014. szeptember 3., szerda (MTI) – Kötelező az online kasszák éves felülvizsgálata; ilyenkor a szerviz ellenőrzi, volt-e a pénztárgépen illegális beavatkozás vagy ennek kísérlete, és ha szükséges, az adóügyi ellenőrző egység (AEE) akkumulátorát is kicserélik – hívta fel a figyelmet az onlinekassza.hu portál szerdán.     A szakportálnak Szabó Ervin, a Laurel Számítástechnikai Kft. ügyvezető igazgatója […]